Portal www.forumtransportu.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (tzw. cookies), czyli małch plików umieszczanych lokalnie na komputerze użtkownika, w trakcie przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach funkcjonalnych. Każdy użytkownik może sam decydować tym, w jaki sposób cookies zapisywane są na jego komputerze. Pozwalają a to ustawienia/preferencje definiowane w ustawieniach każdej przeglądarki. Domyślne ustawienia popularnych przeglądarek (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari) pozwalają na zapisywanie cookies z portalu www.forumtransportu.pl.

forum transportu www.forumtransportu.pl
Dziś: 2017-12-15 RSS forum transportu 
forum transportu forumtransportu transportoweforum transportu forumforum transportu oferty pracyforum transportu giełdada sprzętuforum transportu baza katalog firmforum transportu giełda ładunkówforum transportu e-sklepy esklepyforum transportu to i owoforum transportu bank baza wiedzy
Strona główna Forum Strona główna Forum transportu Aktualności Aktualności Maersk Line o swoich wynikach, planach biznesowych i strategii działania  Forum transportu Maersk Line o swoich wynikach, planach biznesowych i strategii działania
Spis wiadomości
Wiadomość:
Drogi w Polsce i Europie zdjecie Maersk Line o swoich wynikach, planach biznesowych i strategii działania (2014-09-15)

Seminarium było dla nas doskonałą okazją do podzielenia się naszymi planami i rozwiania wszelkich wątpliwości, związanych z wprowadzanymi przez nas usługami. Zgodnie z ideą edukacji naszych klientów, chcieliśmy omówić aktualną sytuację rynku transportu morskiego oraz zachodzące w nim zmiany. Kluczowe znaczenie ma dla nas obecnie kwestia konsolidacji branży i możliwość budowania przewagi konkurencyjnej w nowej rzeczywistości. W tym obszarze jesteśmy gotowi zaproponować naszym klientom konkretną ofertę, a najlepszym dowodem skuteczności wdrażanych przez nas rozwiązań są ostatnie wyniki finansowe Maersk Line. Od 7 kwartałów utrzymujemy pozycję lidera branży w obszarze terminowości, zanotowaliśmy wzrost przychodów o prawie 25% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku, oraz wydajność na poziomie przekraczającym o 9% średnią, osiągnięta w drugim kwartale 2014 roku – podkreśla Ingrid Uppelschoten-Snelderwaard (na fot.), prezes Maersk Line w Polsce.

Kluczowym tematem seminarium okazała się usługa 2M, wspólny serwis oferowany przez Maersk Like i firmę MSC. 10-letnie porozumienie pomiędzy armatorami, gwarantuje klientom obu firm dostępność 185 statków, o łącznej pojemności 2,1 mln TEU. Usługa, zapewniająca klientom częstsze, stabilne połączenia i wzrost efektywności dzięki wykorzystaniu ekonomii skali, jest efektem naturalnych tendencji konsolidacyjnych na rynku. 2M stwarza warunki dla podniesienia poziomu dynamiki obrotów, przy niespotykanym dotychczas zasięgu połączeń, utrzymaniu konkurencyjności i wysokim poziomie niezawodności usług.

Rozszerzenie portfolio naszych usług to odpowiedź na rosnące oczekiwania rynku. W drugim kwartale 2014 roku zanotowaliśmy globalny wzrost wolumenu o 5%. Przy prognozowanym rozwoju obrotów i popytu na poziomie 4-5 % , Maersk Line z wolumenem na poziomie 6,6% już teraz wyprzedza ten wynik. Jednocześnie oceny wystawione przez analityków branży transportu morskiego z SeaIntel, w zakresie terminowości (86,1% w przypadku Maersk Line), plasują naszą firmę na pozycji lidera branży, oferującego niezawodne usługi i jakościową obsługę – dodaje Ingrid Uppelschoten-Snelderwaard.

Na seminarium nie mogło zabraknąć polskiego kontekstu wprowadzanych przez Maersk zmian. W odpowiedzi na potrzeby klientów i sytuację rynkową, w maju armator uruchomił sezonowy serwis CRX, łączący Europę Północną z krajami Ameryki Środkowej. Firma inwestuje również w nową filozofię obsługi klientów, której podstawą jest budowanie z nimi silnych, bezpośrednich relacji.

Bacznie obserwujemy nie tylko stan branży transportu morskiego, ale też globalną sytuację ekonomiczną i tendencje rynkowe. Dywersyfikacja usług to odpowiedź na potrzeby klientów i zmiany gospodarcze. Jednocześnie sukcesywnie rozwijamy obszar obsługi klienta. Poprzez udogodnienia na stronie internetowej, takie jak elektroniczne zarządzanie płatnościami czy wysyłanie powiadomień o terminie przypłynięcia kontenera, gwarantujemy im dopasowaną do specyfiki danego rynku niezawodną i dostępną obsługę, co pozwala klientom Maersk Line skoncentrować się na rozwoju własnego biznesu. Wierzymy, że takie podejście zapewni nam obopólne i długofalowe korzyści – podkreśliła prezes Maersk Line.

Dodatkowe informacje: http://www.maerskline.com
Cytuj wątek na forum dyskusyjnym
Ostatnio dodane wiadomości
Toyota i Panasonic rozważają wspólną produkcję baterii litowo-jonowych
DAF zdobywa dwie prestiżowe nagrody w kategorii flot komercyjnych
Pierwszy terminowy kontrakt LOTOSU na ropę naftową z USA
OT Logistics nabędzie dodatkowe 2,7% akcji Luka Rijeka w ramach zakończonego wezwania
Premiera odcinka Programu
Problemy polskich firm na rynku OZE


 

forum transportu Strona główna forum transportu strona główna Katalog firm forum transportu katalog firm Katalog stron forum transportu katalog stron Giełda sprzętu forum transportu giełda sprzętu Giełdy ładunków forum transportu giełda ładunków Oferty pracy forum transportu oferty pracy Forum forum transportu Forum Wiadomości forum transportu aktualności wiadomości
Kalendarium forum transportu kalendarium targi szkolenia Ranking sklepów forum transportu ranking sklepów zakupy online forum transportu zakupy online Porady ekspertów forum transportu drogi w Polsce i Europie Dobrze zjeść forum transportu Dobrze zjeść Nowości wydawnicze forum transportu Nowości wydawnicze Baza wiedzy forum transportu baza wiedzy To i owo forum transportu to i owo Reklama forum transportu reklama Kontakt forum transportu kontakt Partnerzy forum transportu partnerzy TM Serwis forum transportu TM Serwis